Amenda direct la sofer Pentru Cei Prinsi Cu Pauza De 45 de ore IN CABINA

Loading...

AWHelp24 vă informează că amenzile pentru repausul în cabină de 45 de ore cresc în Danemarca începând cu 1 martie. O caracteristică distinctivă a amenzilor daneze va fi aceea că acestea vor fi impuse nu numai angajatorilor, ci și șoferilor înșiși. După ce modificările vor intra în vigoare, șoferii vor plăti 1.300 de euro pentru „weekendul” în cabină, iar companiile de transport vor trebui să plătească de două ori mai mult. După cum au arătat cecurile din ultima lună, nu numai o amendă poate fi emisă, ci și mișcarea suplimentară a camionului până la plata integrală a datoriei.Nu uitați că aveți toate drepturile de a atrage amenda în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

Si Germania amendeaza pentru pauza petrecuta in cabina.

Conducătorii auto surprinşi că efectuează pauza de 45 de ore în cabina camioanelor pe teritoriul Germaniei au fost deja sancţionaţi, conform unei comunicări recente a autorităţilor germane.

Dacă vă întrebaţi care este valoarea amenzilor, e bine să ştiţi că, potrivit legislaţiei germane, aceasta variază în funcţie de timpul petrecut în cabina, astfel: Conducătorii auto surprinşi că efectuează pauza de 45 de ore în cabina camioanelor pe teritoriul Germaniei au fost deja sancţionaţi, conform unei comunicări recente a autorităţilor germane. Dacă vă întrebaţi care este valoarea amenzilor, e bine să ştiţi că, potrivit legislaţiei germane, aceasta variază în funcţie de timpul petrecut în cabina, astfel: Pentru şofer:

– între 1 şi 9 ore în cabină, şoferul va fi taxat cu 30 de euro pe oră.

– dacă se depăşesc cele nouă ore, atunci amendă este de 60 de euro pe oră

Pentru transportator:

– 90 de euro pe ora încă de la prima oră de odihnă

– la peste 9 ore, acesta va primi o amendă de 180 de euro pe oră

Loading...

Astfel, amenzile pot ajunge până la 2.700 de euro pentru şofer dacă acesta petrece întregul weekend în parcare şi de 8.100 de euro pentru companie. Pentru moment, însă, autorităţile germane au comunicat o rată fixă de 500 de euro pentru şoferi şi 1.500 de euro pentru companie. Important de menţionat este că autoritățile germane nu pot solicita şoferului sau companiei să probeze cu facturi faptul că a petrecut timpul de repaus de 45 de ore la hotel. Astfel, şoferul poate alege ca în perioada legală de odihnă de 45 de ore să meargă într-un apartament închiriat de angajator, de exemplu. Ce contează însă este ca acesta să nu fie găsit în cabina camionului la momentul controlului. Autorităţile pot apela însă la camerele de monitorizare ale benzinăriei de pildă pentru a confirma sau infirma dacă şoferul a părăsit parcarea, dar trebuie notat că autorităţile sunt cele care trebuie să demonstreze faptul că şoferul şi-a petrecut perioada de odihnă în cabina camionului. De asemenea, aşa cum subliniază Traficmedia, autorităţile germane nu controlează pauza de odihnă din săptămânile anterioare, aşa cum se întâmplă în Belgia.