La cât poate ajunge salariul unui șofer de TIR în România. Câți bani îi rămân la final de lună

Loading...

Salariile în cazul șoferilor profesioniști pot să înceapă de la sume de cel puțin 1,500 și până la 1,900 de lei net. Cele mai recente date în domeniu arată că salariul unui șofer de TIR, în România, poate să atingă o sumă cu mult mai mare. Platformele care oferă locuri de muncă și site-urile de anunțuri pun la dispoziție în mod constant astfel de oferte de locuri de muncă, pentru cei care vor să se reprofileze și să se înscrie ca șoferi.

La cât poate ajunge salariu unui șofer de TIR în România. Câți bani îi rămâne la final de lună

Odată cu fiecare sezon, ofertele de angajare pentru șoferii de TIR le sunt puse la dispoziție celor care vor să încerce acest domeniu, prin diverse anunțuri pe site-urile de profil pentru locuri de muncă. În România, salariul de pornire este cel de 2.500 de lei net. Este o sumă ce poate să crească, dacă șoferul este nevoit să efectueze și curse în exteriorul țării.

Persoanele care își doresc să activeze în cadrul unui astfel de loc de muncă trebuie să mai știe că pentru transportul intenațional, salariile pot porni în cazul șoferilor de TIR de la 3.800 de lei. Suma echivalentă o depășește cu puțin pe cea de 800 de euro. Aceștia pot fi remunerați și cu 7,000 de lei, fiind vorba despre o sumă primită în mână. Echivalentul este cel de 1,500 de euro, lunar. Totodată, la ecuație se pot adăuga și alți factori precum numărul de curse efectuate, dar și numărul de kilometri parcurși.

Loading...

La salariilor ceva mai mari, de 1,000-1,500 de lei, pe luna, pot spera șoferii de TIR care ajung să facă curse internaționale pe distanțe foarte mari și conduc mașinile de mare tonaj cu o încărcătură foarte mare. Potrivit Libertatea, salariile nu sunt unele fixe sau de bază, pentru că la respectivele sume cu care sunt recompensați șoferii la final de lună se mai adaugă și alte câteva beneficii. Se calculează în funcție de numărul de curse pe care fiecare șofer le efectuează, totul fiind raportat și la kilometri parcurși. Programul de lucru al acestora este în cele mai multe cazuri de 9-10 ore, pe zi.