Un șofer român de TIR a fost declarat pericol public de poliția din Germania. Cum mergea omul pe șosele a îngrozit pe toată lumea

Loading...

Un șofer român de TIR i-a lăsat fără replică pe polițiștii germani care l-au oprit cu scopul de a verifica starea camionul său. Ce au descoperit la control este de nedescris, mai ales când au văzut că în ce stare se afla discul de frână.

Un șofer român de TIR i-a lăsat fără replică pe polițiștii germani care l-au oprit pentru un control pe autostradă. Aceştia au fost pur şi simplu uimiţi de inconștiența şoferului care a plecat la drum cu un camion în defect, mai mult o ruină de fiare pe roţi.

Potrivit unui comunicat al Poliției Germane, serviciul de circulație din Dulmen a retras din circulație, marți, 27.07.2021, un camion înmatriculat în România, la ieșirea de pe A43 din Dulmen.

Polițiștii au fost îngroziţi de cele constatate la camion

Camionul nu avea inspecție tehnică periodică (TUV), nefiind sigur pentru a rula pe străzi. Primul lucru pe care l-au observat a fost sistemul de informații de pe bordul din cabina șoferului, care strălucea ca un „pom de Crăciun” și care indica, de asemenea, erori ABS.

Pe lângă defecțiunea la sistemul ABS, mecanicii au găsit și un disc de frână complet rupt. Potrivit sursei citate, acest lucru se întâmplă de obicei atunci când discul este deja uzat și camionul este adesea încărcat puternic.Șoferul român nu a mai fost lăsat să plece la drum, deși transporta piese de mașini din Rimini / Italia și voia să le aducă la Gescher. Totodată, camionul a fost oprit în atelier.

Discul de frână este rupt (foto)

Potrivit stiridiaspora, nu avea frâne aproape deloc și găurile de rugină erau umplute cu spumă poliuretanică.

disc frana rupt
disc frana rupt

disc frana rupt

Acesta este al doilea caz de acest fel, după cel de săptămâna trecută în care o dubă înmatriculată în România a fost descoperită cu găuri de rugină acoperite cu spumă poliuretanică.

Agenții serviciului de trafic al poliției din districtul Mettmann au verificat joi, 22 iulie, în Haan (Renania de Nord-Westfalia), un Mercedes Sprinter înmatriculat în România.

Vehiculul, în care călătoreau patru muncitori, a fost verificat deoarece la prima vedere părea într-o stare tehnică necorespunzătoare circulației.

Pentru a avea un document de expertiză cu privire la toate defecțiunile vehiculului, acesta a fost dus pentru control la TÜV Süd din Haan. Au fost depistate în total 35 de defecțiuni, dintre care unele foarte periculoase.

La verificarea tehnică, ofițerii au rămas şocaţi de ceea ce au putut vedea

Frânele dubei erau într-o stare deplorabilă. Erau atât de ruginite, încât sistemul de frânare putea ceda oricând.

Șasiul vehiculului era, de asemenea, ruginit în mai multe locuri. Structura era atât de afectată încât cadrul metalic s-ar fi putut rupe în orice moment dacă ar fi fost supus unei sarcini mari.

Pentru a ascunde găurile de rugină, acestea au fost umplute cu spumă poliuretanică și acoperite cu bandă adezivă și vopsite cu vopsea neagră, potrivit unui comunicat al poliției.

Vehiculul a fost oprit de la circulație, fiind reținute plăcuțele și certificatul de înmatriculare, în vederea radierii dubei în România.

Șoferul român de 49 de ani nu are reședința permanentă în Germania. El a trebuit să plătească o garanție de 471 euro pentru amenda preconizată și pentru costurile evaluării de către expert.

Loading...

sursa:Evz.ro

error: Content is protected !!